
Apple-czshop
Smluvní podmínky
1. Všeobecná ustanovení, kontaktní údaje a charakteristika služeb
1.1 Níže uvedené obchodní podmínky upravují poskytování služeb elektronického portálu na adrese dodavatele (dále jako poskytovatel služeb). Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele služeb a zákazníka. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li zákazníkem spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, zákonem č. 40/1964 Sb, občanský zákoník a č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je-li zákazníkem podnikatel a obchodní vztah se týká jeho podnikatelské činnosti, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami, zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník.
1.2 Poskytovatelem služby je Jan Hrad, IČO:87606615
1.3 Poskytovatel poskytuje zákazníkům službu spočívající v zastoupení zákazníků při objednávání zboží a zaplacení jeho kupní ceny(dále jen „výrobky“), pocházejícího ze zahraničí, které si zákazník vybere z nabídky umístěné na webových stránkách dodavatele (dále jen „služba“).
1.4 Poskytovatel uzavírá se zákazníkem příkazní, respektive mandátní smlouvu, je-li zákazníkem podnikatel a je zřejmé s přihlédnutím ke všem okolnostem, že se smlouva týká jeho podnikatelské činnosti (dále jen „smlouva“). Po uzavření smlouvy poskytovatel objednává zákazníkem vybrané zboží a hradí kupní cenu jménem zákazníka a na jeho účet, a to prostřednictvím veřejné komunikační sítě (internet).
1.5 Služba je poskytována za odměnu.
1.6 Poskytovatel zboží neprodává, není ani jeho dovozcem a dodavatelem ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Poskytovatel pouze za odměnu jménem zákazníků a na jejich účet objednává zboží u prodávajícího a jménem zákazníků a na jejich účet hradí prodávajícímu kupní cenu.
2. Nabídka zboží, objednávka služby a uzavření smlouvy
2.1 Vybrané zboží je obrazově prezentováno v příslušných kategoriích na webových stránkách https://apple-czshop.webnode.cz nebo https://apple-czshop.tk . U každého zboží je uveden jeho název, krátký popis, další doplňující informace, a jeho koncová cena.
2.2 Výběr zboží k objednání zákazník provádí jeho vkládáním do virtuálního nákupního košíku. Kliknutím na ikonu POTVRDIT (myšleno objednávku) zákazník uděluje poskytovateli plnou moc, aby jménem zákazníka a na jeho účet objednal u prodávajícího zboží, které zákazník vložil do nákupního košíku a uhradil za toto zboží kupní cenu.
2.3. Po dokončení objednávky zákazník prostřednictvím elektronické pošty obdrží potvrzení o přijetí objednávky s označením předmětu služby a cenou. Poskytovatel prověří dostupnost zboží a pošle zákazníkovi elektronicky potvrzení objednávky, od této doby je potvrzena smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem
2.4 Kliknutím na ikonu POTVRDIT (myšleno objednávku) zákazník zároveň stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je zákazník dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky služby upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
2.5 Účinnost smlouvy a zmocnění poskytovatele je vázáno na splnění odkládací podmínky. Odkládací podmínkou je úhrada ceny zákazníkem. Smlouva a zmocnění proto nabývá účinnosti až úhradou ceny (viz čl. 3 níže).
2.6 Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je poskytovatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastěným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích, vedoucích k uzavření smlouvy, jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (internet atd.) pro uskutečnění objednávky služby jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které zákazník používá.
3. Cena, způsob platby a objednání zboží u prodávajícího
3.1 Cenou se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí částka, uvedená u každého zboží, která představuje součet kupní ceny zboží, odměny za službu poskytovatele a daň, kterou poskytovatel odvádí příslušnému finančnímu úřadu. Cenu tak tvoří kupní cena zboží(včetně nákladů na dodání) a odměna poskytovatele za jeho služby. Ceny jsou orientační poskytovatel si vyhrazuje právo cenu změnit o veškerých možných změnách bude zákazníka předem informovat na kontakt ohledně dohody a souhlasu. Je možnost i snížení cen podle velikosti odběru
3.2 Cena se hradí bezhotovostním převodem z účtu nebo vkladem na účet poskytovatele předem. Za příplatek je doprava na dobírku. Cena se považuje za uhrazenou připsáním částky na účet poskytovatele. Úhradou ceny se objednávka služby stává závaznou.
3.3 Objednáním služby zákazník souhlasí s tím, aby poskytovatel s plněním služby započal ihned poté, co se objednávka služby stane závaznou. Zboží bude u prodávajícího objednáno nejpozději do 2 dnů po úhradě ceny.
3.4 Okamžikem objednání zákazníkem určeného zboží u prodávajícího a odesláním částky představující kupní cenu tohoto zboží na účet prodávajícího, je poskytovatelův závazek splněn a poskytovateli vzniká nárok na odměnu.
4.Dodání zboží
4.1 Poskytovatel zboží přímo nedodává. Zboží dodává prodejce, poskytovatel může dodání zprostředkovat.
4.2 Předpokládaná doba dodání je 3-18 dní od objednání zboží u prodávajícího.
4.3 Po odeslání zboží od prodávajícího zákazník prostřednictvím elektronické pošty obdrží od poskytovatele informaci, že zboží bylo od prodávajícího odesláno.
5. Rizika související s poskytovanou službou
5.1 Vzhledem k tomu, že poskytovatel zboží neprodává, není možné nároky z odpovědnosti za vady výrobku uplatňovat u poskytovatele.Tyto nároky je možné uplatnit přímo u prodávajícího. Poskytovatel může kupujícího při uplatňování těchto nároků u prodejce zastoupit, není to však jeho povinnost.
5.2 Poskytovatel nezaručuje, že prodávající k dodávanému zboží přiloží návod v českém jazyce.
5.3 Poskytovatel neodpovídá za řádné dodání objednaného zboží.
5.4 Poskytovatel nenese odpovědnost za škodu způsobenou vadou zboží nebo nesprávnou manipulací se zbožím
6. Reklamace
6.1 U poskytovatele lze v souladu s ustanoveními § 499 až 510 obč. zákoníku reklamovat pouze vady služeb, které poskytovatel poskytuje. Reklamaci služeb poskytovaných poskytovatelem lze kdykoli uplatnit na adrese poskytovatele.
6.2 Poskytovatel může vyjít zákazníkovi vstříc a zastoupit ho, při řešení reklamace s prodávajícím. Po předchozí domluvě může poskytovatel náklady spojené s reklamací vadného zboží uhradit na své náklady.
7. Zánik smlouvy
7.1 Pro zánik smlouvy přiměřené platí ustanovení § 33b obč. zákoníku o zániku plné moci.
7.2 Výpověď plné moci ze strany zákazníka se nikterak nedotýká činnosti poskytovatele uskutečněné na základě plné moci do doby, než se poskytovatel o výpovědi dozvěděl.
8. Poučení o možnosti odstoupit od smlouvy
8.1 Je-li zákazník spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 52 odst. 3 obč. zákoníku, je oprávněn odstoupit od příkazní smlouvy s poskytovatelem bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od uzavření smlouvy.
9. Ochrana osobních údajů
9.1 Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Objednávkou služby zákazník souhlasí s tím, že jeho osobní údaje, tedy jméno, příjmení, telefonní číslo, email a adresa a také případně fakturační údaje, poskytnuté poskytovateli, budou použity pro účely vyřízení objednávky a nebudou zneužity. Nebudou zejména poskytnuty třetím stranám (výjma přepravních služeb)a chráněny v soulady s předpisy České republiky.
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 14.9 2012